جسنجو کنید فرم سفارش
66829270 - 66829271 (021) 98+ info@Moghaddam.dg@gmail.com

دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)

ژنراتور کامینز محصول شرکت کامینز انگلیس بوده که از سال 1921 مشغول فعالیت است. این شرکت رهبر جهانی فن‌آوری در زمینه موتورهای دیزلی و ژنراتور است.

شرکت کامینز در طول صد سال فعالیت خود در 190 کشور جهان نمایندگی فروش داشته و بیش از 600 نمایندگی و 60 هزار نفر کارمند دارد. درآمد این شرکت در سال 2019 بیش از 2 میلیارد دلار بوده است که سود خالص 23 میلیارد دلار فروش محصولات شرکت را شامل می‌شود.

ژنراتور کامینز، بالاترین توان در بین ژنراتورهای جهان را دارد و در مدل‌های مختلف خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی تولید می‌شود. نوع صنعتی این ژنراتور همراه با موتور کامینز کوپله می‌شود و در صورت لزوم از طریق نمایندگی دیزل ژنراتور کامینز خارج از کشور همراه با برگه سبز گمرکی به کشور وارد می‌شود

دیزل ژنراتور کامینز چیست ؟

همانطور که می دانید دستگاه دیزل ژنراتور ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل است که کار اصلی آن، تولید و تهیه انرژی الکتریکی است. این دستگاه فوق العاده دارای برندهای مختلفی است که از بهترین و پرتقاضا ترین آن ها می توان به دیزل ژنراتور کامینز اشاره کرد.

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز که عمل تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی را انجام می دهد، از محصولات برند کامینز محسوب شده و ساخت کشور انگلیس می باشند. دقت داشته باشید که دیزل ژنراتور کامینز ویژگی ها و مزایایی همچون کیفیت فوق العاده، کاهش آلودگی صوتی، تنظیم سرعت موتور و مصرف سوخت بهینه دارد و همین ویژگی ها سبب شده که به یکی از برندهای‌ معروف تبدیل شود.

انواع دیزل ژنراتور کامینز

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز در دو مدل تولید می شود که هرکدام ویژگی های خاصی دارند:

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز بدون کانوپی 

این نوع از دستگاه های دیزل ژنراتور کامینز، بدون پوشش یا بدون کانوپی هستند و دارای تابلوی کنترل دستی و اتوماتیک می باشند. همچنین این محصول دارای تانک سوخت با ظرفیت بسیار بالا، کلید اتوماتیک و منبع اگزوز صنعتی است که هزینه های نصب را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز کانوپی دار 

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز کانوپی دار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و کاملا به صورت بی صدا طراحی شده که این ویژگی سبب افزایش متقاضیان محصول شده است. به علاوه این محصول از استانداردهای لازم برخوردار بوده، انعطاف پذیری بالایی حین کار دارد و قابل رقابت با نوع بدون کانوپی است.

مشخصات فنی دیزل ژنراتورهای کامینز

دستگاه های دیزل ژنراتور کامینز که یکی از معروف ترین مولدهای برقی محسوب می شوند، مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی دارند که در این مقاله به معدودی از آن ها اشاره می‌کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

انواع دیزل ژنراتورهای کامینز در توان های ۸۵ تا ۳۰۰۰ موجود بوده و همچنین از شاسی فولادی، دسته موتور، اگزوز، موتور، باک سوخت و لرزه گیر برخوردار می باشند.

همچنین از اجزای اصلی دیزل ژنراتورهای کامینز می توان به موتور، توربو شارژ، ژنراتور، سیستم تزریق سوخت وسیستم خنک کننده اشاره نمود.

به علاوه دیزل ژنراتورهای کامبیز در سایزها و اندازه های مختلفی موجود می باشند و شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را خریداری فرمایید.

این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه درخشان محصول ذکر شده را به صورت بی واسطه در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت دیزل ژنراتور کامینز

ژنراتور کامینز یک ژنراتور وارداتی است و متأسفانه قیمت‌گذاری مشخص و استاندارد برای این کالا وجود ندارد. لذا پیشنهاد می‌شود قبل از خرید دیزل ژنراتور کامینز از هر شرکت دیگری ابتدا با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

انواع دیزل های کامینز

×