جسنجو کنید فرم سفارش
66829270 - 66829271 (021) 98+ info@Moghaddam.dg@gmail.com

نکاتی در رابطه با خرید انواع دیزل ژنراتور

برای خرید دیزل ژنراتور به غیر از قیمت باید عوامل دیگری را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید. اولین نکته‌ای که در خرید دیزل ژنراتور باید به آن توجه کنید مربوط به سازنده دستگاه است. به طور کلی، خرید از شرکت‌های مورد اعتماد ریسک کمتری را در بر دارد. زیرا محصولات این شرکت‌ها به کیفیت بالا معروف هستند.

نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت نوع دیزل ژنراتور است که بستگی به نوع و نیاز کسب و کار شما دارد. دیزل ژنراتورهای خانگی و صنعتی با یکدیگر تفاوت دارند و برای یک خرید مطمئن و صحیح بهتر است هدف و محل استفاده از دیزل ژنراتو را به فروشنده اطلاع دهید تا در انتخاب دیزل ژنراتور و خرید بهترین دیزل ژنراتور شما را راهنمایی کند.

زمانی که منبع برق وجود نداشته باشد و تمام برق توسط دستگاه تامین شود یا زمانی که قرار است ژنراتور در تمام طول روز فعال باشد و به یک ژنراتور قوی نیاز باشد از دیزل ژنراتورهای اختصاصی استفاده می‌شود.

اما برخی ژنراتورها به عنوان پشتیبان عمل کرده و فقط کمبود منبع برق را پوشش می‌دهند. به عنوان مثال، زمانی که برق شما قطع می‌شود، می‌توانید از این ژنراتورها برای وصل مجدد برق اصلی کمک بگیرید.

نکته دیگر اندازه و قدرت دستگاه است و این مورد باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی نیاز شما باشد. قبل از خرید باید از فروشنده در مورد واحد ژنراتور سوال کنید.

نکته بعد صدای دستگاه است. قبل از خرید باید صداگیر دستگاه را بررسی کرده و از درست کارکرد آن مطمئن شوید. اگر قصد استفاده از این دستگاه را در منزل دارید باید از دیزل ژنراتورهای کم صدا استفاده کنید تا صدا مزاحم ساکنین نشود.

کاور سایلنت

کاور سوپر سایلنت

هنگام خرید دیزل ژنراتور نکته دیگری که باید بررسی شود مصرف سوخت دستگاه است که باید متناسب با راندمان و کارایی آن باشد.

گارانتی دستگاه را نادیده نگیرید. گارانتی ژنراتورها به نوع و سازنده آنها بستگی دارد. به طور کلی گارانتی این دستگاه‌ها بین یک تا پنج سال است. دیزل ژنراتور خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا از گارانتی برخوردار شوید.

دیدگاه ها (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×